Ennätykset on tehty rikottaviksi

Julkaisimme eilen Kotipizza-ketjun ennätykselliset huhtikuun myyntiluvut. Teimme koko ketjun historian kovimman myynnin ja rikoimme samalla edellisen ennätyksen viime heinäkuulta. Myimme pizzaa yli seitsemällä miljoonalla eurolla, mikä on aika upea juttu.

Olemme viime vuosina uudistaneet merkittävästi Kotipizzan brändiä. Suuri osa ravintoloistamme on jo raikkaan uuden ilmeen mukaisia. Olemme panostaneet entistä enemmän myös markkinointiin ja asiakkaidemme ymmärtämiseen.

Haluamme olla läsnä kaikissa niissä kanavissa, joissa asiakkaammekin ovat ja siksi olemme kehittäneet verkkokauppaamme. Verkkokauppa siirtyi taskuun, kun lanseerasimme oman Kotipizza Äppi -sovelluksen aikaisemmin tänä keväänä.

Olemme myös uudistaneet ruokalistaa vastaamalla asiakkaiden toiveisiin vanhoista klassikoista ja tuomalla menuun uusia makuja. Esimerkiksi kasvispizzojen suosio kasvaa koko ajan ja huomenna valikoimiimme tulee kaksi uutta kasvispizzaa: The Mozzarella ja Vuohenjuusto-falafel.

Yrittäjämme ja työntekijämme tekevät väsymättä töitä pitääkseen konseptin kunnossa ja luodakseen päivästä toiseen Suomen parasta asiakaskokemusta. Näin lätkäkisojen aikaan sopii hyvin siteerata tamperelaista suurmiestä Timo Jutilaa: kiitos kuuluu koko joukkueelle.

Lähetä kommentti