Hanki parempaa luettavaa

Perustimme lehden. Aivan perinteisen, paperille painetun lehden.

Quattro Stagioni on Kotipizzan asiakaslehti, jota voi lukea kaikissa Suomen yli sadassaseitsemässäkymmenessä kivijalkaravintolassa. Lehti ilmestyy nimensä mukaisesti neljä kertaa vuodessa.

Uunituoreen kakkosnumeron kannessa komeilee pizzan ystävä Kalle Palander. Sisältä löytyy juttuja esimerkiksi eri vuosikymmenten suosikkipizzoista sekä siitä, miten Kotipizza taistelee turhia lisäaineita vastaan.

Mutta minkä ihmeen takia joku haluaisi julkaista paperista lehteä vuonna 2018? Eikö digi ole jo tappanut printtimedian?

Ei ole. Paperisella lehdellä on yhä oma luonteva paikkansa.

Minäkin saan valtaosan uutisistani ja muusta tiedosta erilaisilta ruuduilta, mutta tykkään kyllä myös lukea paperista Hesaria samalla kun juon aamukahviani. Ja niin tykkää myös moni muu.

Paperinen lehti on yhä erinomainen media oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Me uskomme, että moni haluaa lukea laadukasta ja viihdyttävää lehteä odotellessaan pizzaansa tai syödessään yksin. Aika moni haluaa myös viedä lehden mukanaan ja jatkaa lukemista kotonaan. Tästä kertoo se, että keväällä julkaistu Quattro Stagioni -lehden koenumero loppui useimmista Kotipizza-ravintoloista.

Sitä paitsi printti ei enää kilpaile digimedian kanssa, vaan täydentää sitä. Kotipizza keskustelee jatkossakin aktiivisesti asiakkaidensa ja sidosryhmiensä kanssa erilaisissa digitaalisissa kanavissa.

Paperisen lehden tehtävä on tarjota asiaa ja viihdettä niihin hetkiin, jolloin ruudun tuijottaminen kyllästyttää. Joku kutsuisi sitä asiakaskokemukseksi. Minä kutsun sitä asiakkaan palvelemiseksi.

Lähetä kommentti