Digitaalinen kosketus

Viime syksynä sain kunnian osallistua IBM:n BusinessConnect 2014 -tapahtumaan, jossa käsiteltiin monin eri tavoin älykkään teknologian tuloa työhön, liike-elämään ja vähän vapaa-aikaankin. Omassa puheenvuorossani kerroin Kotipizzan digitaalisista kosketuspisteistä, ja päivän päätteeksi pääsin vielä osallistumaan viihteelliseen keskusteluun älykkäästä teknologiasta arkipäivässä. Keskustelua johti André Noel Chaker ja keskustelua kävi kanssani todella karismaattinen ryhmä: Maija Vilkkumaa, Iina Kuustonen, Kalle Palander sekä MTV:n toimitusjohtaja Heikki Rotko.

Keskustelu jatkui vielä loppuvuodesta, kun kirjoitin IBM:n Suomi elää älystä -blogiin digitaalisuuden roolista Kotipizzan asiakaskokemuksessa. Blogitekstin rinnalle tuotettiin myös samaa aihetta käsittelevä video.

Videossa kerron, miten Kotipizza kohtaa asiakkaansa televisiossa, sosiaalisessa mediassa, uudistuneessa verkkokaupassa ja kasvotusten ravintolan tiskillä.

Miltä uudistuneet ravintolamme näyttävät? Mitä monikanavainen asiakaskokemus ja brändin muuttuminen mediaksi käytännössä tarkoittaa?

Esimerkiksi tätä.

Lähetä kommentti