Asiakaspalvelu on aina paikallista

Joskus yksittäinen lehtijuttu voi pelastaa päivän. Minulle kävi niin viime viikolla lukiessani Jämsän Seutu -lehdessä julkaistun haastattelun jämsäläisistä Elina ja Timo Siitosesta, jotka palasivat vappuna Kotipizza-yrittäjiksi muutaman vuoden taon jälkeen.

Elina ja Timo hehkuvat jutussa yritteläisyyttä ja palveluhenkeä. Samalla he muistuttavat siitä, mistä Kotipizza-ketjussa todella on kyse. Ei valtakunnallisesta ketjusta tai sen logistiikasta ja markkinoinnista, vaan paikallisesta yrittäjyydestä ja asiakaspalvelusta. Kokemuksista, jotka syntyvät asiakas ja pizza kerrallaan.

Elina ja Timo

”Alku on sujunut hyvin, tähän työhön on ollut mukava palata. Tämä on asiakaspalvelua, ja nimenomaan se on meidän juttumme”, Elina ja Timo sanovat.

Juuri niin! Asiakaspalvelu on sellainen asia, jota ei voi ikinä hoitaa keskitetysti. Se syntyy aina henkilökohtaisesti paikan päällä.

Tervetuloa takaisin ja onnea matkaan, Elina ja Timo!

Lähetä kommentti

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.